Zaboravite-me-Not Plant

Posted by sorav at 12:35

Wednesday 9 November 2011

Prema legenda 'Forget-me-nije' bile su posljednje riječi vitez svojim dama-ljubav nakon što je pala i potonuo na dno rijeke zbog težine oklopa nosio. Većina Forget-me-ne biljke se odlikuju cvjetovi s 5 latica plavim i stan. The Myosotis Alba ima bijelim cvijećem i Myosotis aurea ima žuto cvijeće. The Zaboravite-me-ne biljke nalaze se u planinama, šumama i na vlažnim područjima na nadmorskoj visini od 700 do 2800 metara. The Forget-me-ne cvijeće koje su mirisne u večeri i noći su također naziva azijskim Forget-me-ne, Wood Forget-me-ne i alpskog Forget-me-ne.
Ove biljke su grupirane pod rod Myosotis, koja pripada obitelji Boraginaceae. Mnogi od Forget-me-ne biljke su rodom iz Novog Zelanda te su također naći u Aziji, Australiji, Sjevernoj Americi i Africi. Budući da je Zaboravite-me-ne cvijeće podsjetiti ljude ljubav i tragičnog kraja, žene često nositi. Ljudi također ga nositi na svadbama. The Forget-me-nije službeni cvijet na dan National Bake i djedovi.
Alaska State Flower
Godine 1949 države Aljaske proglašen Mayosotis alpestris jednom Forget-me-nije cvijet nalazi u alpskim područjima u Sjedinjenim Državama, kao službena državna cvijet države Aljaske. To je bio Forget-me-ne cvijet, s plavom latice i žućkasto, ili ružičasta centar. Sljedeći je popis nekoliko Forget-me-ne cvijeće:; M.alpestris alpestris (Alpine Forget-me-ne), M. alpestris asiatica, M. alpestis Osmypo, M. alpestris (Zlato i safir); M. alpestris (Nana); M. alpestris (Ruth Fischer), M. appestris (Podvrsta Suaveolens), M. arvensis (Common Forget-me-ne), M. arvensis arvensis (Field Forget-me-ne), M. asiatica (Alpine Zaboravi -mene-ne), M. aspera, M. atlantica, M. australis (Austral Forget-me-ne), M. azorica (Azori Forget-me-ne), M. Bill Baker, M. plava lopta; M. sylvatica (Plave Ptice Forget-me-ne), M. buket, M. cametoonensis, M. anescens (Dlakav Forget-me-nije); M.capitata (Pod-Antartic Forget-me-ne), M. colensoi colensos Zaboravi -me-ne, M. alba Forget-me-ne, Forget-me-ne Sadnja Upute
Ako razmišljate sadnje Forget-me-ne biljka u vašem vrtu, zatim biste trebali ići kroz sljedeće informacije. Prije nego što kupi Forget-me-ne sjeme ili sadnice, potvrditi da li su za godišnje ili višegodišnje. Razlika između ova dva značajna. Godišnji Zaboravite-me-nije biljaka traje godinu dana i višegodišnji Zaboravite-me-nije biljaka traje tri ili više godina. ; Raspitajte se u lokalnoj rasadnicima oko sadnice the Forget-me-ne biljka Vaše su interesira; Možete odabrati svoj omiljeni iz skupine od 50 Forget-me-ne biljke. ; Sadnja sadnica u Forget-me-ne je najlakši način da ih odgajati. ; Ako ne možete pronaći sadnice tražite, onda nemate opciju, ali započeti s Forget-me-ne sjemenki, koje možete kupiti na lokalnoj rasadnicima. ; Plant sjemena u plastične vrećice koje sadrže zemlja miješana s kompost. ; U ranom cvjeta, stavite vrećice unutar kuće ili vrt prolivena za 8 - 10 tjedan i vodu sjemena redovito, kako bi se tlo u plastične vrećice vlažne. ; Početkom proljeća, biljka zaboraviti-me-ne sadnice u svom vrtu, gdje će biti zaštićeni od direktne sunčeve svjetlosti. ; Alternativa je pripremiti tlo u rano proljeće i biljka sjeme u zemlju golim, kada još uvijek postoje šanse da svjetlo mraza. ; Možete dodati komposta na tlo u vrijeme priprema teren za sjeme. ; Iako Forget-me-ne biljke mogu preživjeti, čak i kada one rastu u prepunoj hrpa, to je dobra ideja da biljka ih 3 do 4 inča apart. ; Voda sjeme redovito i održavati zemlju vlažnom i kad god je potrebno, dopuniti ih s kompost, koji se može poboljšati njihov rast. ; Na suho tlo mogu imati nepovoljan utjecaj na rast sjeme i sadnice za Forget-me-ne. , Tvoja Zaboravite-me-ne može cvjetati u rano, sredinom ili u kasno proljeće. Kad god se to dogodi možete pokušati produžiti cvatu vrijeme redovito podrezivanje proveo cvjeta. Ako ste stvarno zainteresirani u vrtu, cvijet vrtovima i na rock vrtova, Forget-me-ne sadnju na omiljeno mjesto, bit će poslastica za oči. The Zaboravite-me-ne biljke ne privlače bolesti ili insekata, ali ako ne, onda možete koristiti pesticide i / ili fungicida se nositi s problemom. ; Nacionalni Forget-me-ne dan slavi na 10 studenoga. Jedan od načina obilježavanja ovog dana je da pošalje Forget-me-ne cvijeće prijateljima i članovima obitelji, koji nisu bili u kontaktu za dugo vremena. Legenda povezana s Forget-me-ne biljke i cvijeće doista čini nezaboravnim jedan. Roses govore o ljubavi, no Zaboravite-me-nije cvijet je dovoljno reći više od toga.

0 comments: