Što čini dobar prijatelj

Posted by sorav at 19:37

Saturday 5 November 2011

On nije najviše brine osoba na ovom svijetu, ali kad sam u suzama, on će učiniti sve što je potrebno da bi mi osmijeh. Nije najvećih svjetskih slušatelja, no kad je moj um prestaje raditi i ja ići na blabbering kao budala da oduška moje frustracije, on sluša mene. Mi nismo kompatibilni po sebi, ne uvijek složiti s drugima gledišta i naš dio argumenata i gamaše, a još nakon što smo boriti, on često dolazi i pokušava patch stvari bez ikakvih daljnjih argumenata o tome koji je rekao ono što .On jedan od najvažnijih tupe zvučnike sam ikad poznat a ipak kada je u pitanju moje kvarova i moje kvarova, on nekako uspije pokupiti iz samo pravo riječi da me shvatiti moje pogreške bez mene ranjavanje.On ne maziti me.really on ne. Ali kad radim blesav stvari poput njega probuditi na tri ujutro i ga pitati ako smo mogli ići i imati sladoled. On viče na me.even pozive mene imena i ipak JA nađi njegov automobil izvan moje vrata roku petnaest minuta i smo off naše najdraže slastičarnica! Pa samo sam mogao ići na i on.The točka je - on nije najveći ljudsko biće na Zemlji, znam da nije savršena a ipak mi se čini kao savršenstvo.
Dobri prijatelji uvijek čine život čini tako puno lakše i bolje. U našem zauzet života, u vrijeme kada se osjećate bogged dolje i izoliran, to je svoje prijatelje koji dolaze putem.Pa što čini dobar prijatelj? Znam da postoji apsolutno nema potrebe dati iz definicije dobar prijatelj ili popis van elemente dobar prijatelj, budući odgovori su subjektivne. Svakom svoje - Moja ideja je dobar prijatelj ne mora nužno biti prihvaćen od strane svih. No, na temelju moje zapažanja sam odlučio dati ovaj pucao i sastaviti set kvalitete ili sposobnosti da se mora imati za biti dobar prijatelj!
Kompletan prihvaćanje je jedan od ključnih elemenata u bilo međuljudskih odnosa. U slučaju da ste dobar prijatelj, morate prihvatiti u potpunosti svog prijatelja sa svojim nedostatke. Prijateljstvo je sve o poznavanju i prihvaćanju ljudi kao što su oni. Jedan od najvećih test prijateljstvo je Pouzdanost prijatelja. Bilo da je o održavanju tajnu, ili li o je uzimanje pomoći u hitnim - pouzdanost je definitivno važan sastojak u prijateljstvo.
Zajedništvo je jedan najljepših aspekata prijateljstva. Bez obzira što prijatelje uvijek držati zajedno! Budite jednim od dullest dana vašeg života dok ste ubijanje vremena radiš apsolutno ništa, ili jedan od najteži bitaka života ili biti to jedan od vaših najupečatljivijih trenutke u životu sviđa tvoj mature ili vaš rođendan - prijatelje su uvijek s vama bez obzira što! Bezuvjetna podrška i ohrabrenje je jedna od stvari koje su prijatelji. Čak i kada tvoj prijatelj misli ste krivu, on / ona prvi će probati i vas uvjeriti, ali ako to ne uspije, budite uvjereni da bez obzira koji način biraš, istinski prijatelji su uvijek dva koraka iza!
Ako pogledate odvratan u toj haljini gizdav ste kupili prošli tjedan - pravi prijatelj uvijek će vam reći tako! Iskrenost je neophodan u nikakvom odnosu. Pravi prijatelji koji nikada ustručavajte se govore svoje misli, spremni da vam dati okus gorke istine - ali oni će, bilo šećera kaput njemu -, ili vam pomoći nositi se s njim! Često postoji dolazi vrijeme kada su dva prijatelja se natječu za istu stvar - u vremenima poput ovih - pravi prijatelj nikad neće dobiti ljubomoran, ali nikad neće pustiti natjecanje utjecati na vaše prijateljstvo.
Često kad ste osjećaj niska ili depresivan, nikada nećete morati to objasniti tvoj prijatelj da ste osjećaj niska. Pravi prijatelj zna kad su uzrujani. Razumijevanje bez riječima ono je krajnji razinu dobrog prijateljstva. Biti dobar prijatelj trebate imati strpljenja razumjeti tvoj prijatelj unutar out. Raspoloženje ljuljačke, znak jezik, kodovi - prijatelji znaju sve! Prijatelji su sve to i mnogo više.Prijatelji su pomaže strane, utješne rame oslonio na, pacijent uho slušati vama i najvažnije topao i zavoljeli zagrliti vas zagrlio!

0 comments: