Pick Up Lines na korištenje Dečki

Posted by sorav at 14:20

Tuesday 15 November 2011

Djevojke danas, bolder, više samopouzdanja i definitivno više jasno na što je to što su oni tražili. Yup, to je dob djevojke, napraviti neke stabljika neke ozbiljan lov i neke prowling for prekrasna škrtac. Prvo dolaze prvi služe, djevojke! Grab pokupiti linije za korištenje na momački, su navedene u nastavku, prije nego oni dobiti preko-se koristi i suvišan. Pokupiti linije su istaknute ispod pokupite linije koje rade, i rade dobro.
Cool i Funky Pick Up Lines koristiti na Guys
To su najbolja pokupiti linije na korištenje na momački. To su posebno za raskošnih, urbana, šik žene, koje su sposobni za isporuku ih kao fatalan udarac, u super cool, ultra glam, ultra polirana način. Ti su samo način na koji ja kao moja kava. Visok, crni i snažni. (Ovo je moja omiljena jednom, nakon svega, koji ne žele TDH (visok, tamne, zgodan) tip.) , Nemojte biti tako izbirljiva ... Bio sam ne! (Ouch!) , To je lijep pas. Da li imate broj telefona? (To je jedan uniseks, koristite ga kao što svibanj.) , Imate li četvrtina? Rekao sam moj bivši dečko da bih ga nazvati kad sam našao netko bolji. ; (Tražite neke način da se približite?)Dosegnite za povratak njegovih košulja i provjeriti njegov label majica. Upravo ono što sam mislio, napravio na nebu. Ti si najtopliji stvar jer opekotine. (Koristite ga na desnom 'stvarno vruće' momak.) , Jeste li religiozni? Jer si odgovor na moje molitve. (Svečana izraz molim. Nemojte se smijati, ovo nije smiješno pokupiti linije za korištenje na momački.) , Da li oni samo vas iz pećnice? Čovječe, da ste hot. (Djevojke, molim vas, biti malo selektivno, koristite samo ako je on jako vruće. Ako ste zaslijepljeni, uzmi prijatelja neutralan mišljenju na prvom mjestu.) , A ja pate od amnezije. Učinite dođem ovdje često? (Ako ga ne dobijete, ne vrijedi truda, dama). , Čitao sam dlanove. Ona kaže da ste gonna mi poziv uskoro. (Ne iskoristite svoj dlan kao svoj tvoj jedini spas. Budite nježni, ne svi muškarci sviđa agresivni ženki.); Cheesy, slab Pick Up Lines za upotrebu na Dečki
Imati hrabrosti povući these off? Onda ste definitivno moj kinda girl. Trik je da bi se stilom i privilegirani, a ne jeftini i slab. Molimo Vas da koristite svoj izvorni glas. Svima koji su rekli da probate grubo, bez daha kvalitetu zvuka, pokušava povući svoje noge. I biti originalan biti podebljano (to je preduvjet, ako ste koristeći ove). To su trebali biti naginjanje ka krivu stranu stvari, nemojte im pokvariti pretvarajući ih u smiješno pokupiti linije za djevojčice za korištenje na momački. Ti si bio loš dječak! Sada idite na 'moje' sobu. (Budite krma i ustvari kad dostaviti ovo, u protivnom gubi utjecaj.) ; Idemo iza toga rock i dobiti malo Bo (U) lder. (Pobrinite postoji rock okolo. Vi ne želite otpada mogućnost u slučaju da se slaže s prijedlog, ne?) , A ja izgubljen moj medo. Hoćete li spavati sa mnom večeras? (Ovo je samo pokupiti linija, vaš medo nije zamjenjivim, je?) , Izgubio sam nevinost, mogu li imati vaš? (Ne gledaj me, ja sam rekao da je riječ cheesy. Zašto si ih čitate ionako?) ; (Želite li dobiti malo osjetljiv feely, probajte ovo.) Oh, žao mi je, mislio sam da je oznaka Brailleovom pismu naziv. , Ja nisam ja osjećaj danas, mogu li se osjećate? (Pućiti malo, često radi s muškog pola). , Što vam se sviđa za doručak? Već sam jaja. (Ako dude ne dobiti 'hint porinuti hint gurkati', možda trebate probati drugi.) ; Sam osjećaj malo off danas. Želite da me pretvoriš na? (Slijeganjem vaša ramena malo, čini prvu polovicu pojavljuju biti više originalan.) Ti znaš, koje su se rodili bez odjeće. (Ne tako suptilno, zar ne?) ; Znaš draga, moje usne ne samo će se poljubiti. Molim pomoć. (Budite oprezni, iz onog što ja znam ljudi, oni bih se rado se na ovu ponudu); Cliched i over-se koristi Pick up linije na korištenje Dečki
Ovo je mjesto za početak, ako ste novi u ovoj igri. To može biti korišten prošlosti njihov datum isteka, no vjerujte mi, to nije linija, to je osoba. Ako ga isporučiti u svoj vlastiti jedinstveni način, to će raditi kao nova. ; Vjerujete li u ljubav na prvi pogled, ili moram hodati by opet. (Ovo je također uniseks linija, koja se može koristiti na bilo kojem spolu). , Ako sam mogao preurediti u pismo, ja bih stavio "U" i "ja" zajedno. (Ovo je sms, trčanje oko od prapovijesti dobi). ; Morate biti umorna. Vi ste bili trčanje kroz moje srce, povazdan. (Ja osobno ne sviđa ovaj neki, jer razotkriva previše. Draža mi je sassy 'I don't care one bolji.) , A ja izgubljen moj telefonski broj. Mogu li su tvoje? (Možete biti originalni s dostavom. Postoji prostor za finesa na ovom jednom.) ; Mogu li imati sliku od vas, pa sam mogu pokazati Santa, ono želim za Božić (.Znaš što kažu, budite oprezni što želite za.) , Da li je vruće ovdje, ili je to samo ti? (Vjerujte me na ovom jednom, ništa ne radi kao malo laskanja), Imate li bend-pomoć? Ja kože moje koljeno kad sam pala za vas. (Ovo je definitivno clichéd, no još uvijek jedna od slatka pokupiti linije za korištenje na momački), lijepa i old-school Pick Up Lines koristiti na Guys
These slatka pokupiti linije za djevojke za korištenje na momački mogu vam pomoći pronaći pravu vrstu osjetljive tip. Dok su oni nisu hrskav, poput cool pokupiti linije, niti sugestivan, kao sirast pokupiti linije, oni rade sasvim u redu. ; Želite li dobiti neki zrak? Uzeo si mi dah. (Neki dečki stvarno učinite, zar ne?) , Baby, morate biti metla, uzrok samo me pomeo s nogu. (Ako mene pitate, ja Ne razumijem kako se zove netko metlu je doći na isto. Ali, hej, ljudi su smiješne i oni mi reći da to sigurno radi.) ; Nismo sreli? Oh pravo, u mojim snovima. (Jedan stvari sigurno, ona sigurno ima neki žive, šarene snove, Na?) , Znam nekoga koji voli puno. A ako nisam bio tako stidljiv, ja bih vam reći tko je on. (Budite suptilan, nemojte nositi neonski znak koji kaže to vam je.) ; Poljubi me ako sam u krivu, ali nije vaš John ime? (Pokušajte drugo ime u Engleskoj. Usput, ovo je pobjeda pobijediti pokupite linije, ako je njegovo ime je Ivan, to je jedan učinkovit led prekidač. Ako ne, dobro, duguje ti poljubac, ne?) , Zar ti je tip koji je trebao kupiti mi piti? (To je lukav zamku za tip, za gospodina teško reći ne bi sada, bi li?) ; Tu mora biti nešto u redu s mojim očima. Ja jednostavno ne mogu činiti ih uzeti od vas. (Wow, to je teška dolazi-na). , Postoje dvije stvari za vas sjetiti. Jedan od njih, nisu svi pokupiti linije rad. Vi ćete dobiti povremeno slijeganje off. Nemojte biti demoraliziran. Probajte ih na ljudima koji vam dati pozitivne signale govor tijela. Time se poboljšava vaše šanse za uspjeh. Broj dva, ne uvijek trebate pokupiti linije. Moj savjetuju, pad linije i samo se sami. trust me, to je najbolje mamac pravi mamac riba. Just iščupati neke hrabrosti i ići pozdraviti. Nema čovjeka u svijetu koji ne bi adrenalina, da vide lijepu djevojku prošetati do njega i započeti razgovor. Budite svoji i sjetite se da ste vrijedni toga.

0 comments: