Vrste Parfem

Posted by sorav at 14:01

Saturday 26 November 2011

U antici, Egipćani otkrio tehnika izrade parfema. Kasnije, Perzijanci i Rimljani napravio različite vrste parfema nakon puno istraživanja. U članku ispod, neka nam studija nekoliko parfem tipova detaljno.
Important Parfem Vrste; Eau de Parfum, Esprit de Parfum, Cologne, Eau de Kölnu i Eau de Toilette su istaknutim parfema tipove dostupni u svijetu tržištu.
Eau de Parfum; Eau de Parfum je najviše željena i naširoko koristi parfema. Sadržaj parfema koncentrira u this parfem je 7-15%. This parfem provides miris koja traje dugo. Eau de Parfum je jeftinije nego parfeme poput Extrait parfem. U srpnju 2009, parfem div Bvlgari planira lansirati njihove BLV Eau de Parfum II koji je potpuno nov parfem isključivo za žene. Ovo parfem je umotvorina Jacques Cavallier. Bit će dostupan u 30, 50 i 75 ml količinama. Model Laetitia Casta je brand ambasador ovog parfema branda. Cijenu 50ml parfema iznosi US $ 68.
Esprit de Parfum; Esprit de Parfum je refill izdanje poznati Otrov brand Dior. Bocu parfema je kompaktan i atraktivan. To je skupo parfem i mogu vam koštati oko US $ 130.
Eau de Cologne; Eau de Cologne parfem prvi je lansiran u gradu zvanu Cologne u Njemačkoj u 1709. Giovanni Maria Farina bio njegove izumitelj. Obje muškarci i žene koristiti ovaj luksuzni proizvod. Eau de Cologne sastoji od ulja mnogih voća poput vapno, mandarina, naranče i limuna uz 85% razrijeđenim etanol. Koncentracija ulja u ovom parfem je samo 5%. Napoleon je jako volio ovog parfema. Ovaj parfem proslavio 300. rođendan ove godine. Sada dana, to je prodali pod imenom 4711. Ovaj parfem ima prisutnost u 75 zemalja. Bogati industrijalac obitelji pod nazivom Muehlens iz Kölna prodao svoje poslovanje parfem s njemačkim Wella Corporation u 1994. Kozmetika glavnih Procter i Gamble kupio tvrtka u 2003 i oni to prodao Maeurer and Wirtz u 2007. Raspon cijene za Eau de Cologne sprej 2,5 je US $ 25 do US $ 80.
Eau de Toilette; Parfem koncentracije u Eau de Toilette je između 1-6%. Cijena za 60ml Eau de Toilett sprej je £ 17. Ovo je povisok kraj parfem uglavnom preferiraju slavne i pritoka društva.
Skupe dizajner i celebrity parfeme; Carolina Herrera, Calvin Klein, Dolce Gabbana, Azzaro, Nina Ricci su neke dizajner parfemi dostupni na tržištu. Mnoge zvijezde poput Sarah Jessice Parker, Amitabh Bachchan, David Beckham uvele vlastite parfeme u suradnji s multinacionalnim kompanijama. These parfemi uglavnom ciljati na visoke neto vrijednosti od pojedinaca.
Mirisi za žene, Prada by Prada je parfem za žene u dobnoj skupini od 35 do 60 godina. To je raspon cijena je od US $ 50 do US $ 110. Pink šećera Aquolina je idealan za mlade djevojke. To je relativno jeftin parfem koštaju između US $ 20 do US $ 45. To je mekani i mladenačkim mirisom. Princeza Vera Wang je ljubio po tinejdžerice. Je po cijeni od US $ 40 do US $ 60. Postoji mnogo više vrsta parfem za zene.
Kategorije Mirisi, voćni, Green, vodeni, citrusa i gurmanski su osnovne kategorije prema kojima moderni parfemi su uključeni. Voćni kategorija sadrži parfeme s mirisom voća poput manga, breskve i crni ribiz. Zelena kategorija se sastoji od svjetla i krastavca poput parfema. Vodeni kategorija sadrži parfeme koje koriste oba-muškaraca i žena. Dune, a Dior proizvod spada u ovu kategoriju. Gurman parfema sadrže sintetske proizvode. Anđeo potpada pod ovom kategorijom.
Miris Napomene u Mirisi, postoje tri miris bilješke u svim parfemima-top note, srednje note i baze bilješku. Na vrh napomena sastoji malih molekula koje se vrlo manje vremena za isparavanje. Na vrh Napomena kreira dobar dojam u svijesti ljudi, zbog svoje svježine. To je primjetio za oko deset minuta. U sredini na umu, molekule trebati više vremena da ispari nego na vrhu bilješku. Ona sadrži miris cvijeća i traje oko pola sata. Također se spominju kao srce na umu. U bazu napomenu, molekule se najduže vremena da ispari. Potrebno je 30 do 60 minuta za bazu na umu da se osjećao. Parfem dobiva svoj karakterističan miris s kombinacijom srednje note i baza bilješku.
Parfem odabir može biti vrlo teško na vrijeme. Treba konzultirati obrazovan čovjek po potrebi. Trebamo biti jasno o našim i željama. Parfem s lijepim mirisom daje veliki stil izjavu. Parfemi često se koriste kao darove.

0 comments: