Žene u indijskom društvu

Posted by sorav at 22:10

Saturday 15 October 2011

Spol pristranosti Duboko ukorijenjena u indijskom društvu. Naime, tijekom godina je seeped u kroz zidove i stupova, kao monsuni kalup. I nitko ne može promijeniti tu činjenicu, Pokušao sam na osobnoj razini i je propao. Ja ću istaknuti nekoliko točaka na stanje žene u indijskom društvu, u ovom članku.
Problem s rodne predrasude u indijskom društvu je da je žena, koji promiču samom postojanju i rastu žena diskriminacije u Indiji. The šteta je da oni ne shvataju da je status žene u indijskom društvu je loš. Zaboravite na državnoj razini pristranosti spola, neka je pogledati nekoliko primjera kućanstvu.
Vidio sam moja majka učiniti, ali znam da ne može (ili bolje rečeno, može, ali neće). Kad god postoji društvenu funkciju ili svetkovine, osjećam otvoren glasan šok na sposobnost žene da se samo potlačenih. Dvadesetak tisuća ljudi (to je hiper preuveličavanje) će biti pozvani na večeru i sve žene će se paket u kuhinji, since ujutro, uzimajući u milijun i jednoj stvari spreman. Mužjaka, dobro, oni će biti izvan rade svoj errands ili ste na chatu s gostima. Znam da svibanj biti sondiranje gorak, no ne marim, jer sam jako osjećaju da je to krivo. Zar se vi ne nadate? Ja se ponekad pitam kako te žene mogu uživati ​​u svečanoj raspoloženje među svim kuhanje i čišćenje. Uloga žene u indijskom društvu isključivo postala onaj ulje, koje čuva kućanstvo strojevi trčanje glatko. To je kuhanje, čišćenje i skladištenje (da se ne zaboravi podizanja djeteta), žena koja čuva zauzet svih ovih godina, a to se ne mijenja s promjenom vremena.
Some domaćinstva progresivno, jer zapošljavaju kuhari učiniti ugostiteljstvo. Ali ipak opet, domaćinstvo žena ide unutra i van, cijeli dan, služiti goste u tradicionalnom indijskom hijerarhije. Patrijarha kao i stariji mužjaci, zatim mlađi muškarci, onda matriarch i stariji žena i na kraju junior ženki. Siromašni dame završiti jedući njihove ručkove prošlosti čaj vrijeme. Pitam se, ako bilo tko može stajati uspravno i iskreno reći, bez treptaja, da je to fer sustav. Žalosno ali istinito, da mnogi u Indiji, zapravo ga opravdati. Ja sam još u susret čovjeku, koji pomaže u ovim poslovima, kao što su to isključivo žene posao.
Kako mogu zaboraviti kod haljina. Mnoge obitelji u Indiji inzistirati na tome da se sari nosile žene, na sve posebne prigode. Dok sam sve za to, ja mrzim prisile. Dama treba nositi ono što ona želi nositi, jer ima pravo. Mnogi će se ustani i pitanje ovu izjavu: "Što ako dođe nosi suknju. Dok ja to ne odobrava, ja još uvijek vjerujem da je to njezino pravo i izbor. JA dont 'vidjeti bilo tko prisiljava muškaraca nositi dhoti?
Posebno sam mrzim kad neke starije ženske ustane i kaže da je to običaj i mora biti učinjeno, jer mi je to učinio i tako bi trebalo. Još gore je kada kažu da se mora učiniti, jer ste rođeni ženski. To je tužna ironija da bude žena u Indiji. Čekaj, ima još. Još uvijek postoje obitelji, da neće dozvoliti njihovu žensko dijete igrati kriket ili lingorcha sa hrpa od dječaka. Zasto? Što je krivo s tim. Ona je samo igra, zar ne! Neka joj odabrati njezine prijateljice, njezin igre, karijeru i njezin dečko, ona to zaslužuje. Neka vaša kći. Nemojte biti ogradu koja čuva joj zatvoru. Postavite svoje slobodno i ona će vas ponosan.
Popis mogu ići na i na, za, desno od njenog rođenja, do dana ona prolazi, indijski žena se suočava žena diskriminacija u indijskom društvu. Prava i položaj žene u indijskom društvu je stvarno loš u usporedbi sa svjetskim standardima. Pitam, kada će ljudi probuditi se na činjenicu da su žene jake powerhouses, sposoban za postizanje stvari izvan kućanstva prag, ako osigurana mogućnost. Moje osobno mišljenje je da indijski žena može nadmašiti indijskih muškaraca u svim područjima. Ako to ikada postane realnost, ja sam siguran žena će biti više obziran u trenutku takve društvene uloge preokret.
Vjerujem da su ti suvišan i zastarjeli običaji još uvijek su slijedili u Indiji inače napredovao, jer smo, ženke, neka im se dogoditi. Dok netko stoji za sebe i daje odlučan "ne", stvari se neće promijeniti. Mi trebamo krdo hipoteza na stick, za druge žene koje slijede. Do neke ženske počinje s promjenom njena obitelj, ostali kućanski neće slijediti. Problem treba biti zakinutim u korijenu, u razini kućanstva, da liječe zemlju od njega. Pitanje je, dame, će vas pustiti ove promjene dogoditi ili će vas, kao i uvijek, djelovati na svoju štetu.
Moje riječi svibanj zvuk surovi, a predmet to zaslužuje. To je mali kućanski rodne diskriminacije, koja vodi do veće, nacionalne probleme. Stop pravo tamo i ispraviti sustav, jer je sve u vašim rukama. Prvi korak na promjenu leži u prihvaćanju da je problem. Ja će biti na čekanju za vrijeme kada mogu vrištati na vrhu moj glas, ja sam ponosan da se indijski.

0 comments: