Kako to Graditi Stepenice betona

Posted by sorav at 01:06

Thursday 23 February 2012

Nikada nisam bio u stanju razumjeti zašto, ali često se događa tako da je oblačno vrijeme donosi stare uspomene. When oblaci koji se skupljaju na nebu, sjećanja iz djetinjstva početi učinak na um i uz izlijevanje kiša, dolaze kuljanje, sjećanja svih dragocjen trenutke iz prošlosti. Oči prolio suze dok usne osmijeh.
Na jednoj kao oblačnih dana kada sam bila sama kod kuće, hodanje gore stepenište koje je vodilo u moju sobu, ja sam otišao dolje Memory Lane u dane kad je moj svijet vrti oko tog novo izgraditi betonske stepenice. To je bio jedini način na koji su doveli do 'moje' sobu i to je napravio one konkretne korake tako poseban mi. Počeo sam sjećajući sve male stvari između mene i moje stubište! Da, ona je jako draga. JA naviknut ljuljačka na nju ograda, skočiti dolje joj korake u uzbuđenju, dok je daleko moje vrijeme prebrojavanja joj balusters, mali joj korake koji me odveo u moju sobu, i stoji na njoj slijetanju, kad sam mogao vidjeti moju kuću s vrha, Koristio sam da se osjećaju na 'vrh na svijetu!'
Bio sam ide gore da je vrlo stubište i danas. Pješačka gore stepenicama osjećao toliko različiti. Stubište je narasla stari, njezina su koraci u potrazi blijeda i njezin betonske konstrukcije izgledao usahnu. Ja sjetio svog mladog, kada joj stepenice novo izgrađene su i njezine konkretne korake izgledao svijetle i mladenački. JA je otišao natrag u vrijeme kada sam bio klinac. Ja recollected kada i kako stepenice izgradnja je započela i način na koji mama i tata su planirali kako napraviti konkretne korake. Dok su stvaranje aranžmana za izgradnju konkretnih koraka bio sam uzbuđen vidjeti moj san ima stepenice do moje sobe, dolaze istinito. Ja sjetio svih zabavnih trenutaka koje smo imali dok zgrada konkretne korake. Zabava se ne može ali ponovno korake smo uzeli u izgradnji koraka može! Evo nešto o tome kako izgraditi betonske stepenice. Nastavite čitati.
Koraci u izgradnji Beton Stepeništa, Prije nego što započnete s aktualnim stepenice gradnje, odlučiti gdje će biti smješten i tip stepenica želiš imati. Ako planirate izgraditi betonske stepenice u eksterijera od vaše kuće, morate održavati korak dimenzije kao što je propisano vašeg lokalnog zgrade kod. Inače, imate potpunu slobodu izbora mjerenja i izgled vašeg stubište. Uglavnom, za koraku visinu od 4-5 cm, jedna dubina gaznoga sloja od 16-18 cm preporučuje se, a trebalo bi biti između 10 i 14 inča za korak visine 6-7 cm. Stan površine hodanje korak je korak gaznoga sloja i vertikalne daske pridružio gazi su korak ustaju. Kao što možete vidjeti, svoje propisane mjere variraju obrnuto. Preporučuje se da napraviti jednostavna skica vašeg dizajna korak prije nego što počnete zgrade stepenice.
Zatim, trebate izračunati broju koraka koje će biti gradnje. Morat ćete izračunati taj broj dijeljenjem visine planirane u stubištu po visini svakog koraka. Uz uspon koraka, razmislite o tlo, što je uglavnom šljunčane i betonske temelje se koristi da daju potporu i stabilnost korake.
Jedanput ispunjavanja, trebate raditi na konkretnim oblicima stepenice. The molds into which is concrete poured are referred as to concrete forms. Izrezati obrasce iz dobre šperploča listova. Možete koristiti žute bora ili smreke obliku zajednice. Pritom, vidim da te održavati silazni nagib jedne četvrtine inča tako da svaki korak ima naviše uspon, a vi ne završiti izgradnju čvrstih betonski masu. Pobrinite se da obrasci podupirati težinu betona. Počnite s dno korak prvi. Nakon prvog koraka je formirana, nastaviti ostatak od koraka tako da svaki stepenice obrazac manji od prethodnog jedan, s razlikom koja je jednaka veličini omotača. Uz to, na strani oblici stubištu su spremni. Sada, idite za obrasce za ustaju. Njihov duljina treba biti takva da se preklapaju sa strane oblici i visina trebaju biti isti kao kod ustaje.
Stavite oblika trčanje stepenicama s obje strane trijem / platforma koja će biti stubište vodi. Svaki oblik bi trebao biti smješten okomito u odnosu na trijem. Podrška oblika sa snažnim drvenih ili metalnih postove poznat kao ulog, vijcima ili čavlima.
The sljedeći vrlo važan korak je da lije betona u formi. Mix betona prema uputama proizvođača i kutlača mješoviti betona u obrasce uz pomoć lopatom. Uklonite višak betona, ako je potrebno, a zatim taknite svaki oblik olako pustiti zrak zarobljen unutra. Ne pour betona izravno u oblike ili možda završiti spilling to sve preko mjesto. Počnite s dno koraku i rade svoj put up. Rad na jednom sloju na vrijeme i vidim da prvi korak postavljen prije premještanja na sljedeći.
Posljednji i pomalo težak korak u betonu stepenice izgradnja je da završne korake. Ovdje ćete zahtijevati dorada lopatice za glatke iz polu tvrdog betona. Nakon završetka je učinio, morat ćete koristiti mali metlu i povucite s jednog kraja korak na drugi u jednom potezu. Ovaj proces će ostaviti male linije na gazi, dajući im hvat. Sada, neka beton lijek i otvrdne nakon čega strani oblici mogu biti uklonjena. Možete zagladimo strane sa gleterom ili koristiti vodu za pomoć tvrdog betona na glatke van. Neka betona otvrdne za dan i tvoje korake biti spreman da se zgazi on!
Sada da znate kako izgraditi betonske stepenice, poduzeti korak naprijed u njima zgradi! Osjećat ćete ponosni što je utro put do gdje ste planirali ići 'korak po korak!'

0 comments: