Slatki Laku noć SMS poruke

Posted by sorav at 09:40

Friday 16 December 2011

As Cathy sjedili kod postelje prozora, zagledan u zvijezde i razmišljam o Davidu, i prekrasnom datum na koji je upravo napravio svoj dan. Njegova očaravajuća očima, njegov jet crnu kosu i način on razgovarao s njom - ona je znao da je ljubav. Ona je buljio u nebo i sanjao lijepih stvari, prekrasan svijet s njim i njezin. To je samo kad joj je mobitel zvonio da je doveo natrag u stvarnost. Ona provjerava mobitel, to nije bio telefonski poziv, to je SMS poruke. Laku noć Sweetheart - pročitati. Poruka tako jednostavna a tako toplo da ona jednostavno ne može prestati nasmijana. Sljedeći dan nije se mogla sjetiti kad je zaspao - ali ona se probudio s najvećim osmijehom!
Tekstualne poruke se ne mogu smatrati kao kul kao oni nekad bili - ali za neke romantične duše, ove tekstualne poruke su sjajan način da komuniciraju sa svojim sweethearts. Jedna od najčešćih navika većine SMS-poruka ljubitelje šalje slatko dobra poruka noć tekst svim svojim prijateljima i voljenima prije nego što odete u krevet. These slatko SMS poruka može biti poslana na svoj kraj i dragi one to pustiti njima znati da su oni uvijek u svom spavanja molitve. Ovdje su neki slatki laku noć tekst poruka koje možete koristiti:
Slatki Laku noć SMS poruka; Ponekad vaše blizine uzima moj dah i sve stvari koje sam želio reći možete pronaći ni glasa. Zatim, u tišini, ja mogu samo nadati moje oči će govoriti moje srce. ~ Robert Sexton, ja sam se popeo do vrata i otvorio stepenice, rekao je moj pidžame i staviti na moje molitve sve jer si me poljubila za laku noć ~ Anonymous, u snovima i ljubavi nema nemogućnosti. ~ Janos Arany, smijeh i svijet se smije s tobom, hrkanje i spavaju sami. ~ Anthony Burgess, da sve, za svakog od njih pošteno laku noć i ugodan san, i slumbers svjetlo. Sir Walter Scott ~, Što mi je činiti i ono što sanjam tebe uključiti, kao i vino moraju kušati vlastitog grožđa. Elizabeth Barrett Browning ~, Laku noć, laku noć! Rastanak je tako slatko boli, da ću reći laku noć do sutra biti ~ William Shakespeare; Stoga dođite sa mnom, gdje snovi se rađa, i vrijeme nikada nije planirano. Dovoljno je sjetiti sretan stvari, i srce će vaše leti na krilima, zauvijek, nikada Nikad Land! ~ Petar Pan, u roku od vas sam se izgubiti. Bez tebe ja nađi prema ja osobno u nedostatku to biti izgubljen ponovno ~ Anonymous, Ako sam imao jedan cvijet za svaki put sam mislio na tebe, mogao sam hodati u mom vrtu zauvijek. ~ Alfred Lord Tennyson, moje noći postao je sunčano zore zbog tebe. ~ Ibn Abbad, u slučaju da tražite više dobar noćni poruke koje se također može koristiti neke poznate citate, film citati, inspirational citati ili čak i smiješne citate i izreke koje bi zanimljivo za laku noć poruke. S druge strane, ako želite probati pisanje nešto na vlastite - ići naprijed i sipati vaše srce out. Napravite poruku posebnim koristeći slatko i privrženi nadimaka. Ako ste u potrazi za laku noć SMS poruke za djevojku, trebali biste uključiti što djevojke vole čuti. Postoji mnogo romantičnih stvari za reći na svoju djevojku ili slatke stvari reći da tvoj dečko kroz male tekstualne poruke. Držite poruku jednostavno i slatko, a ako ste to pisanje sami, provjerite da li ga napisati iz srca.

0 comments: