Kada ću dobiti oženjen

Posted by sorav at 12:35

Tuesday 13 December 2011

Bilo Charlotte York (iz hit TV-seriji Sex i grad) ili Monice Gellar (iz hit humoristične serije prijatelji), žene imaju potrebu znati kada će biti uzimajući u braku. When udvaranje i veze su način života za muškarce, za žene to je traženje, blago lov za savršenim pratiteljem. Kao čitatelj, ako ste jedan od takvih ljudi, dušo znam što prolazi kroz, i ja sam ovdje da vam pomoći out. Ne, ja sam ne idući to izraditi bilo predviđanja ovdje, niti sam jedan vidjelac. Ja sam samo obični djevojka, out pomoći drugima njezina vrste odgovoriti pitanje kada ću vjenčati?.
Postoji nekoliko kada ću vjenčati kvizove na Internetu. Ali stvarno, da li vi mislite da može pustiti sudbinu ostatak svog života odmora na takvim jadnim, Umjetna inteligencija nastaje, kvizove? Pa, ako mislite da možete, razmislite opet. JA je došao preko starog koliko ću biti kad sam se oženio kviz na Internetu, a rezultat je bio (ja sam ne idući otkriti moje dobi ovdje), godinu dana mlađa od moje trenutne dobi. Kako glup, tako tehnički, Trebao sam sretno braku za godinu do sada? Pa mi dragi čitatelju, ne pada za takav glup zamke online. Postoje, osim prijevare na internetu, kao dobro. Moj prijatelj smatra veoma visoko astrologije. Ona ju dobio kad ću se vjenčati horoskop ček, i, dobro, samo recimo, odgovor napravio joj kap uvjerenja kao vrući krumpir. Zato, ne pada za sve to.
Želite li zaista znati kada će vjenčati? Odgovor je vrlo jednostavan, i jedan koji, siguran sam, vaša majka mora također ste dali. Vi ćete dobiti u braku kada je vrijeme pravo i kada ste spremni. Let's to lice, koliko je prošlo vaše odnosa koja je završila jer je ide prebrzo ili jer mu je komplicirano? Bottom line, dragi moji, bili ste, jednostavno, nisu spremni za vjenčanje tada. Tako Valjda pitanje je natrag u svoju glavu kada ću dobiti oženjen?, Pravo?
Pa, zatim omogućuje odgovor to pitanje. Neka nam popis dolje nekoliko točaka u vaš život i vaše odnosu (jer morate biti u vezi, ako ste mislili na brak) koji bi savjet na brak-spremnosti. , Kada ću dobiti oženjen - točka # 1: ste spremni za vjenčanje, kada možete naći vremena i nagiba, u tebi, da aktivno nešto učiniti za nekoga drugoga, osim sebe. , Kada ću dobiti oženjen - Point # 2: Vi ste spremni za brak kada prestati pretvarati i pod pretpostavkom da je brak krajnja romantične geste i prihvatiti da dolazi sa svojim set bračnih problema. ; Kada ću Get Oženjen - Point # 3: Ovo je posljednja točka, ali ne najmanje. Ćete biti spremna za brak, kada to možete osjetiti u dubinama vašeg srca. Ne zato ste stvarno to želite, nego zato ne možete činiti se ne to žele, i ništa može učiniti promijeniti vašu odluku. , Pa, znam da su ove točke clichéd i zvuka kao što su upravo došli iz ženskog ljubavi roman, no draga moja, to je istina. Bilo da affirmations, ili progresijama, dno crta, ništa osim svoje srce može najaviti Vašu želju uzeti onima vjenčanje zavjete, više iskreno. Dapače, svoj um, bi najvjerojatnije ne zavede, pa oprez!
Nadam do sada vas, dragi čitatelju, počele više vjeru u vaše sudbine. Morate povjerenja činjenicu da ne samo da ćete naći ljubav, već i dobiti provesti ostatak svog života s njim. Najbolji stvari u životu nalaze kada najmanje očekujete. Tako, chill out i uživajte od sada, uskoro, vi svibanj dobiti u braku (jako uskoro, nadam se!). Dapače, uvijek uzeti život s malo soli, svaki propalom vezom ima sat u trgovini za vas, naučiti i krenuti dalje. Stop vlasništvo konstanta pitanje kada ću vjenčati u vašem umu, i izlaziti i živjeti Vaše jedinstveno život u najvećoj.
Ovo je gdje sam odjaviti! Pazite!

0 comments: