Funny sekretarica Poruke

Posted by sorav at 23:58

Sunday 1 April 2012

Odgovarajući strojevi su radili čuda, omogućavajući telephone vlasnika da odgovore na njihove pozive, čak i dok su fizički daleko. Zahvaljujući ovim odgovaranja strojevi, možemo zatražiti naše pozive da napuste svoje kontakt podatke na stroju, tako da možemo lako dobiti natrag u njima. O tome kako dodavanje zabava element na vaše poruke sekretarici i dijeljenje nekoliko smijeh sa svojim pozivateljima? Ovdje je popis nekih smiješnih poruka i pozdrava za odgovaranje na strojeve.
Funny sekretarica Poruke
Pozdrav Reci nešto brzo, nemam vremena!
Bok, ja sam stroj. Ako mrzite razgovarati sa mnom, zašto si se zove?
Ja sam, ti-znam-tko. Ostavite svoj, ti-zna-što, a vi-znate-kad. Bye bye.
Ja nisam kod kuće, ali moja sekretarica je. Možete razgovarati s mojim stroj za neko vrijeme. Ja nemam problema.
Bok, ja sam (navesti Vaše ime) 's sekretarica. Znam što želite reći. Pa, možete objesiti gore.
Znaš što ja mrzim o sekretarica poruke? Oni ići na i na, gubit svoje vrijeme. Sve što trebate reći je da je vlasnik je daleko i tada Vas molimo da ostavite poruku. Nikad nisam razumio zašto su se tako dugo da se prenese jednostavne poruke. Ja sam odlučio da se pokorite mojim poruke kratko i slatko. Sve što ću reći je srdačan Hi slijedi zahtjev za mog broja ostaviti svoje ime i broj. Nadam se, drugim odgovaranja strojevi će također usvojiti strategiju moj odgovor. I sve što pozivatelji će se osloboditi od slušanja one koji su duge i dosadne poruke.
Bok. Dosegli ste (navesti Vaše ime) 's prebivališta. Članovi obitelji odlučuju čiji je okrenuti se podići telefon. Do tada, možete sa mnom razgovarati. Ja sam svoje sekretarice.
Pozdrav. Žao mi je to reći, ali vi ste postigli nepostojeća broj. Molim vas da se vaše slušalice naopačke i pokušajte ponovno.
Pozdrav Ja sam zauzet sada. Možete ostaviti svoje ime, broj i poruka s moj stroj, ali ja ne jamči da ću vas nazvati.
Ste mislili, što ste bili samo još jedan poziv. Ne, niste bili. Morate se zove (navesti Vaše ime) 's sekretarica. Nije svatko dobiva priliku da govori za mene. Imate ovu zlatnu priliku. Tako ga koristiti na svoju najvećoj!
Bok. Dosegli ste (navesti broj telefona). Ali, ja ne razumijem zašto?
Pozdrav. Mi nismo kod kuće sada. Dakle, ostavite poruku. Mi ćemo se vratiti k vama kada niste kod kuće i ostaviti poruku s vašim sekretarica. Sada, to se zove "milo-za-drago"!
Mogli bismo biti u, mogli bismo biti out, ali ostavite poruku i možda ćete saznati!
Pozdrav Mi smo u sredini obitelji borbe. Ostavite svoje ime i broj Nakon bip. Tko pobijedi u borbi će vas nazvati.
Hej čovječe. Primjetio sam, da me zvati prilično često ovih dana. U čemu je problem, prijatelj?
Testiranje 1 ..., 2 ..., 3. Ovo je test automatske broadcast sustava. To je samo test.
Bok. Mi smo jako zauzet sada. Ako ostavite svoje ime i broj s našim stroj, vi svibanj imati neke šanse za dobivanje našem pozivu.
Pozdrav. Od vas se traži da ostavite svoje ime, broj i poruku. No, to nije prisila. Vi još uvijek imate pravo na šutnju. Međutim, ako odaberete prvu opciju, sve što vam kažu da će se snimati i koristiti kod nas. Odluka je na Vama.
Mi smo u sredini raspravu o tome kako se nositi iritantan pozive koji bi nas poziva kad smo nedostupni i ostaviti poruku na našoj sekretarici. Mi ne možemo uzeti vaš poziv sada. Oprosti!
Bok. Ja sam (navesti Vaše ime) 's sekretarica. Što ti je?
Moj vlasnik je ni zauzet ni daleko. On je vrlo slobodan da se vaš poziv. Ali, on ne želi da ga uzeti. Ja sam njegova sekretarica. Možete ostaviti svoje ime, broj i poruka sa mnom. Sumnjam, ako će ikada da vas nazove. Ali, nemojte gubiti nadu.
Možete dodati okus zabave i humora na svoj telefonskih poziva korištenjem smiješno glasovnu poštu i poruke sekretarice. Možete smisliti neke inovativne ideje govorne pošte i primijeniti ih na svoj odgovaranja strojeva. Samo pazite da ne povrijediti osjećaje vaše pozive na bilo koji način. Držite zdrav humor i vašem sugovorniku su sigurni da imaju izvrstan smijati i cijeniti svoju kreativnost.

0 comments: