Djevojke Slumber Party Igre

Posted by sorav at 13:23

Wednesday 4 April 2012

Bio sam planira pozvati mojih bliskih prijatelja za drijem stranka, prošlog tjedna. Ali mama, rekao je, broj bio sam vrlo razočaran. Za cijeli prošli tjedan, JA je zadržao mišljenje o tome zašto je moja starija sestra je dopušteno uživati ​​sleepovers, a ja nisam. Mislio sam da je potrebno da raste do moje sestre dobi kako bi mogli uživati ​​u djevojke 'spavati stranaka. Ali jučer, otkrio sam bio sam u krivu ... 'coz moja mama je najavio da organizira drijem party za moje prijatelje. Ja sam tako oduševljen samom idejom sleepover. Već sam počeo planiranje nekih uzbudljivih igara drijemeža stranke. Ja ne mogu čekati za vikend! - Anne, mladi teen.
Drijem stranaka o uzimajući zajedno neki bliski prijatelji za zabavno noć. Oni su oko jastuk borbe, izgradnje utvrda iz jastuci i posteljina, gledanje filmova i preuzela pizze i slatkiše. Djevojke 'drijem stranaka često uključuju spa noći, makeover aktivnosti i što je najvažnije ogovaranje ... dobro, sve na svijetu! Uglavnom, ovi sleepovers su zajedno s nekoliko uzbudljivih drijem party igara, što je noćne izlaske, ugodno iskustvo. Ovdje su neke od njih. Bacite pogled.
Pass ga na: Ova utakmica je blagi varijaciju stara igra poznat kao 'prolaze parcele ". Jeste svoje goste sjesti u krug i onda stavi na neki soft glazbi. Zamolite sudionike da prolazi mekana igračka uz krug, dok glazba se zaustavlja. Zaustavi glazbu u bilo kojem trenutku slučajno. Onaj tko je držao soft igračku u trenutku glazba prestala, je neplatiša. Objaviti kazna za nju. Možete mijenjati ovu igru ​​koristeći jastuk kao čestice. Možete čak i označiti soft igračku ili jastuk s chits da su kazne napisana na njima. Igranje ove igre u mraku, što ga čini još više uzbudljivo. Da, isključite svjetla u svojoj sobi i neka glazba počne!
Mimic u mirovanju: Pa, ova igra treba neke glumačke sposobnosti. Napišite imena crtića ili priče likova ili poznati glumci na chits. Sada pokupiti jedan djetešce i objaviti ime osobe ili radovi na njemu. Pitajte svoje goste se pretvarati da se spavanje prije nego što objaviti ime. Svaki od učesnika treba da oponašaju karakter ste najavili, s njom zatvorenih očiju. (Sjeti se, oni su spavali ili barem lažno se spava.) Također možete pitati jedan od vaših gostiju suditi sudionika predstave i odabrati najboljeg glumca - 'oponašati u noći'!
Potreban nam je neki Light: Ova igra je igrao u mraku. Morate planirati neke izazovne aktivnosti, koje je teško provesti u mraku. Organizirajte aktivnosti kao što su izlijevanje limunada iz iste boce u drugu, bez prolijevanja, ili rezanje kruh na jednake kriške, ili nagađanje okus bombona ga mirisa. Pa, takve aktivnosti mogu učiniti vaš boravak u neredu. Dakle, budite spremni da ga počistiti pred svojim mama sazna! Podijelite gosti u timove od 2-3, ovisno o ukupnom broju i pitati svaki od timova za obavljanje ove aktivnosti u određeno vrijeme. Zapamtite, svaka aktivnost mora biti obavljena u potpunom mraku. Napravite pravilo da bi svaka momčad koristiti svjetlo samo jednom. Ili bodova svaku aktivnost izvan reći 100, gdje je ekipa koja koristi svjetlo za bilo koju određenu aktivnost gubi 50 bodova.
Tko je tko: Ova igra također treba igrati u mraku. Dakle, isključite sva svjetla u sobi i dodijeliti jedan od vaših gostiju, ulogu pogađanja tko je tko! Možete pitati 'guesser "ostaviti prostora za neko vrijeme, dok ostatak se odlučite vaše uloge. Odlučite što svaki od vas će reći. Pitajte 'guesser' doći i početi mantranje ono što je planirao. Guesser treba izdati, tko je rekao ono. Ona zarađuje bod za svaki točan pogodak.
Ostali Slumber party igara: Ovisno o broju sudionika, možete se dogovoriti za igranje video igara, kartice ili popularne igre na ploči kao što su Nintendo i Xbox 30. Možete organizirati lov smetlar u mraku ili igra sakriti i tražiti. 'Istina ili Dare "," kineski šaputanja "i" dvije istine i laži "samo su neki od drugih zanimljivih sleepover igre. Gledanje filmova zastrašujuće i online video može biti uzbudljiv san stranačkih aktivnosti za neke od vas, dok drugi svibanj uživati ​​gledajući osobne video zapise s bliski prijatelji, njegovanju neke lijepe trenutke provedene zajedno. Dodajte element zabava na svoj san party by težak vanjska strana neki sleepover podvale.
To su neke od zanimljivih stvari koje treba učiniti u drijem stranka. Koristite svoje kreativnosti kako bi se s više takvih uzbudljivih sleepover aktivnosti i dobiti spremna za gala vrijeme. Niste li vi organizira drijem party ovaj vikend? Siguran sam, vi ste!

0 comments: