40. Birthday Party Ideje

Posted by sorav at 09:28

Thursday 26 January 2012

Probudio sam se tog dana. Bilo je to kao bilo koji drugi dan u mom životu, sve dok nisam shvatio da je moj 40. rođendan. Pogledao sam se u ogledalo, moje dobi počeo prikazivati ​​na moje lice. Moja prošla sjećanja počela bljeskati prije mene kao što sam recollected da sam bio obličje toliko različiti. Vrijeme sa donošenjem i rastući dobi, moje obveze je narasla i danas, bio sam otac dvoje! Dok sam još bio contemplating mojoj prošlosti, dobio sam kucati na moj vrata spavaće sobe i razbio moje misli. Otvorila sam vrata da vidim moj 10-year-old sin s kolač koji je imao 40 svijeće na vrhu! Ja ga dočekali u sa toplom zagrliti. Unutar nekoliko minuta, moj supruga je došao u svojim 7-year-old drži na pladnju sendviča. Ona me je iznenadio kad je rekao da je torta, kao i doručak je od strane naše djece. Sam imao počeo moj dan na prekrasnoj bilješku. To je imalo jednog od mojih najviše prekrasnih rođendana! - A stranica iz dnevnik Ronald, obiteljska prijateljica.
Rođendan stranke čine one posebne prigode u životu, koja pamti za cijeli život. Oni čine one dragocjene trenutke u nečijem životu da se blaga za dugo. I ako oni kažu da život počne, na 40 Kako nisi mogao imati blast na svoj 40. rođendan? Yes, vaše 40. rođendan je dan slaviti novi početak, početak svih-novi život i tako, ona ima biti u pravi velikom način! Možda želite uzeti pomoć od neke zanimljive rođendanski party ideje.
Ide za kamp sa bliskim prijateljima i obitelji je odlična ideja da slavite 40. rođendan. Ako vaš rođendan pada tijekom mjeseca ljeta, možete organizirati beach party za sve one blizu. Provedite dan na jednoj prekrasnoj plaži i uživati ​​sportovi na plaži, ako želite. Lijepo uređena sala gozba može poslužiti kao jedan od najboljih lokacija za 40. rođendan. Popis izbora za stranka mjesto ne završava ovdje. Možete organizirati za krstarenje ručak ili večeru i uživati ​​u prekrasnom vožnji u mirne vode. Možda željeli proći kroz neke četrdeseti rođendansku proslavu ideja previše.
Ulazak u 40-ih označava važnu prekretnicu u vašem životu. Možete uzeti trenutak za razgovor o svojim yesteryears i podijeliti neke posebne trenutke u vašem životu sa svojom obitelji i prijateljima. Možete odabrati napraviti kolaž sve svoje stare fotografije ili sastavljanje posebne trenutke svog života u obliku video i stavi gore malo slide show na početku partije. Sigurno je da se vi i vaš kraj one na nostalgično putovanje u prošlost.
Tematski su stranaka velika mogućnost za rođendan. Pitajte gostima odabrati lik iz jedne od najpoznatijih priča ili filmova, ili zamolite ih da dress up kao svoje omiljene slavne osobe. Zašto ne bi fenomenalno slavni Harry Potter serije kao stranka temu? Ja mislim da je velik ideja! Dodati da zabava element na svoju rođendansku proslavu, možete pitati goste da dolaze s perika ili umjesto toga, prema čudno frizura! , Ili zašto ne dati priliku svima da ide dolje Memory Lane, na jedan školskih dana tražeći gosti dotjerati kao djeca? Na neki način, ovu temu savršeno odgovara jednoj četrdeseti rođendan, kao i život je rekao da tek počinje u ovoj dobi!
Party pozivnica obrazac važan dio vašeg plana rođendan. Rukopisna slova ili rođendan kartice mogu se koristiti za uzvanika. Spomenuti vrijeme, mjesto i stranka tema (bilo koji) u kartici. Možete koristiti neke od 40 rođendan riječi do riječi kartice na zanimljiv način.
Zatim dolazi hrane i favorizira. Možda ćete želite pokupiti na jedan od ovih rođendanski party korist ideje. Možete odabrati favorizira da odgovaraju stranka temu ili motika darove odnose na broj 40. Da, vaše rođendansku tortu treba temeljiti na temu, '40 'To može biti u obliku broja 40 ili u oblika slova koja čine pravopis od 40 (četrdeset.) Imati 40 svijeće na tortu biti spreman za 40 rođendan kvrga!
Zapamtite, "Ključna riječ" je "četrdeset". Graditi na ključnu riječ i dolazi do inovativne načine obilježavanja taj poseban rođendan u svoj život, 40. jednom!

0 comments: